صوت | مسئولان با تکلیف‌محوری به وظایف خود عمل کنند
کد خبر: 4006574
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۸

صوت | مسئولان با تکلیف‌محوری به وظایف خود عمل کنند

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به مشکلات و گلایه‌های مردم در روستاهای زلزله‌زده کوهرنگ، اظهار کرد: مسئولان باید با وظیفه‌محوری و تکلیف‌محوری به وظایف خود عمل کنند.

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد امروز ۲۸ مهرماه در جلسه معارف مدیران استان با گرامیداشت هفته وحدت و میلاد سراسر نور و برکت پیامبر گرامی اسلام(ص) و امام صادق(ع) و با اشاره به مشکلات و گلایه‌های مردم در روستاهای زلزله‌زده کوهرنگ، اظهار کرد: مسئولان باید با وظیفه‌محوری و تکلیف‌محوری به وظایف خود عمل کنند. بنا بر حدیث «الناس علی دین ملوکهم» از امیرالمومنین(ع)، مردم در ساحت‌های گوناگون از مدیران و مسئولان خود تبعیت و تقلید می‌کنند لذا در وهله نخست مدیر که راهبر و پیش‌برنده امور در حوزه خود است باید به تکالیفش عمل کند تا مردم نیز با او همراه شوند و مجموعه‌ای مستحکم و به‌دور از آسیب را ایجاد کنند.

وی ادامه داد: آسیب‌هایی که تا کنون از جانب دشمن بر مملکت اسلامی وارد شده به‌دلیل عدم استحکام مدیران بوده است که هر فردی در هر جایگاهی باید برای تحقق استحکام جامعه تلاش کند و تا زمانی که مستحکم نباشیم آسیب‌پذیر خواهیم ماند.

صوت کامل این جلسه تقدیم مخاطبان ایکنا می‌شود.

کد
انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha